اگر سوال یا نیاز به رانمایی دارید با شماره 0699623 0912 تماس بگیرید

تولیدی لباس بچه گانه پسرانه

لباس بچه گانه پسرانه

پسربچه ها مانند بمب‌ انرژی خانه هستند و بازیگوشی هایشان تمامی ندارد! در صورتی که فرزند پسر دارید، حتما به خوبی می دانید که انتخاب یک لباس بچه گانه پسرانه خوب و با کیفیت که از همه این شیطنت ها جان سالم به در ببرد، چقدر سخت است! به همین دلیل باید قبل از خرید لباس پسرانه، حتما چند نکته مهم را در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم به طور مفصل درباره خرید لباس بچه گانه پسرانه، نکات و مدلهای جدید آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

5 نکته‌ای که باید قبل از خرید لباس بچه گانه پسرانه بدانید

طبیعی بودن پارچه لباس

لباس هایی از جنس نخ طبیعی یا ترکیب الیاف طبیعی و سینتتیک، بهترین نوع برای تولیدی لباس بچه گانه پسرانه محسوب می شوند. اگر به دنبال لباس های راحتی هستید، بهتر است به سراغ لباس هایی از جنس نخ پنبه بروید. این جنس نسبت به لباس هایی با نخ مصنوعی بسیار نرم تر و راحت تر است. لباس هایی که صد در صد از جنس نخ مصنوعی تولید می شوند، ممکن است خارش پوستی یا حساسیت را به دنبال داشته باشند. در کنار تمام مزایا، یکی از معایب پارچه نخ پنبه این است که نسبت به سایر لباسها، زودتر چروک می شود. اما در صورتی که از لباس هایی با ترکیب 75 درصد پنبه و 25 درصد پلی استر یا لاکرا استفاده کنید، هم طول عمر لباس بیشتر خواهد بود و هم دیگر نیازی به اتو زدن مداوم نخواهید داشت.

لباس باکیفیت تر، قیمت بیشتر

تنها ظاهر و زیبایی لباس را نبینید! در لباس بچه گانه، کیفیت لباس از اهمیت دو چندانی برخوردار است تا هم به بدن کودک آسیب نزند و هم مدت طولانی تری قابل استفاده باشد. لباس هایی که ترکیب باکیفیتی دارند و خوب دوخته شدند را می توانید بارها بشویید بدون اینکه فرم خود را از دست بدهند، بد شکل شوند یا دوختشان باز شود. در صورتی که پسر شما، در حیاط یا کوچه زیاد بازی میکند و علاقه زیادی به خاک بازی دارد، بهتر است لباس های تیره تری برایش انتخاب کنید. همچنین اگر فرزندتان فعالیت زیادی دارد، باید لباس های ضخیم تری برایش تهیه کنید. خرید آنلاین این امکان را به شما میدهد تا لباس ها را با هم مقایسه کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید.

تولیدی لباس بچه گانه حراجی
تولیدی لباس بچه گانه پایتخت

لباس خاص انتخاب کنید

فرض کنید در یک میهمانی خانوادگی، لباس همه پسربچه های فامیل به یک شکل و طرح باشد! خیلی کسل کننده خواهد بود. معمولا تنوع لباس پسرانه کمتر از لباس دخترانه است و اگر این را از چند مادر هم بپرسید، به یقین خواهید رسید. پس اگر نمی خواهید که لباسی تکراری و کسل کننده برای فرزند خود انتخاب کنید، حتما به دنبال طرح های خاص و جذاب باشید. پس بهتر است لباس ها را از یک تولید پوشاک تهیه کنید که تنوع طرح و رنگ بالایی داشته و لباس های مد روز را در اختیارتان قرار دهد.

همیشه یک سایز بزرگتر بخرید

بچه ها خیلی زود رشد می کنند و تغییر سایز می دهند، بنابراین برای اینکه لباسهایشان خیلی زود تنگ نشود، بهتر است لباس ها را یک سایز بزرگتر انتخاب کنید. قطعا شما یک لباس باکیفیت و گران قیمت را فقط برای استفاده کوتاه مدت نمی خرید و می خواهید که تا حد امکان آن را بپوشد. بنابراین لباس را یک سایز بزرگتر بخرید، شاید اول کمی گشاد به نظر برسد ولی کم کم فیت خواهد شد. این نکته را به خصوص در خرید لباس هایی که برای دو فصل مناسب هستند در نظر داشته باشید؛ به این ترتیب کاملا ارزشش را خواهد داشت.

قبل از استفاده حتما لباس را بشویید

لباس به طور مستقیم با پوست بچه در تماس است؛ بنابراین باید آن را به خوبی بشویید تا موجب بروز حساسیت یا خارش نشود. این لباس برای مدتی در انبار بوده و حین حمل و نقل و فروش با دست افراد زیادی تماس داشته است، پس برای از بین بردن باکتری یا آلودگی ها، ملزم به شست و شوی آن هستید. اگر فکر می کنید که ممکن است شست و شوی لباس نو، آن را از ریخت بیاندازد، کافیست لباس را پشت و رو کرده و آن را به آرامی با کمی مایع لباسشویی و آب سرد بشویید. به این ترتیب هر گونه رنگ، مواد شیمیایی یا آلودگی هایی که حین تولید لباس ممکن است روی آن باقی مانده باشد، پاک خواهد شد. پس این نکته را پشت گوش نیندازید.

شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید

شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید: گاهی برخی والدین بدون توجه به وضعیت آب و هوایی، لباسی تهیه می کنند که اصلا مناسب فرزندشان در آن آب و هوا نیست. مثلا در روزهای سرد زمستانی باید به فکر لباسی چند لایه با آستین بلند برای فرزند خود باشید تا سرما نخورد. همچنین روزهای تابستانی با توجه به گرمای هوا، لباس هایی خنک و پنبه‌ای را می طلبد. فراموش نکنید که در چنین شرایطی، مهم ترین محافظ فرزند شما، لباسی است که بر تن دارد.

رنگ لباس را دست کم نگیرید

رنگ لباس را دست کم نگیرید: بهتر است لباس های فرزندتان روشن و رنگی باشد. به خصوص در روزهای آفتابی و گرم تابستانی نباید لباس تیره برای فرزند خود انتخاب کنید، چون لباس های تیره بیشتر نور آفتاب را جذب کرده و موجب گرم شدن دمای بدن می شوند. همچنین رنگ های شاد و مفرح روی روحیه و انرژی مثبت پسربچه شما تاثیر گذار است. از طرفی انتخاب رنگ های شاد و طرح های فانتزی یا کارتونی، احساس شادی را در فرزند شما به وجود می آورد. در انتخاب رنگ به نکته هم توجه کنید که رنگ لباس با رنگ پوست فرزند دلبندتان هماهنگ باشد تا لباس جلوه بهتری پیدا کند. با این حال در صورتی که لباسی برای استفاده روزمره می خواهید و فرزند بازیگوشی دارید که زیاد در معرض کثیف شدن با گِل و خاک است، پیشنهاد میکنیم به سراغ رنگ های تیره تر بروید.

تزئیات و اکسسوری های لباس را در نظر بگیرید

امنیت لباس کودک بسیار مهم است. بهتر است لباس کودک از هر گونه تزئیات اضافی و دست و پاگیر عاری باشد. مثلا بندهای بند در لباس کودکان و به ویژه پسربچه ها که فعالیت زیادی دارند، می تواند بسیار خطرناک باشد. حتی دکمه های ریز روی لباس ممکن است خطرناک باشد، پس حتما اطمینان حاصل کنید که این دکمه ها محکم به لباس دوخته شده و مشکلی برای شما ایجاد نمی کنند.

راحتی لباس اهمیت دارد

لباس بچه باید راحت باشد؛ یعنی به قدری تنگ نباشد که به بدنش بچسبد یا اینکه انقدر گشاد نباشد که دیگر حکم لباس را نداشته باشد. لباس باید در عین فیت بودن، بسیار خوش فرم و راحت روی بدن قرار بگیرد. یعنی بتوانید به راحتی لباس را به تن فرزند خود کنید و به راحتی هم آن را در بیاورید. لباسی که فرزندتان هربار با ناله و گریه بپوشد و دربیاورد، اصلا مناسب نیست. در صورتی که لباس از جلو یا عقب زیپ بخورد، پوشیدن و درآوردنش راحت تر خواهد بود.

چند نکته برای پسربچه های خوش تیپ و والدین خوش سلیقه!

لباس میهمانی بچه گانه با استفاده از اکسسوری هایی مثل عینک، کراوات و پاپیون بسیار جذاب تر خواهد شد.
استفاده از کت تک به همراه شلوار کتان و کفش کلاسیک می تواند یک گزینه شیک برای فرزند خوش تیپ شما باشد. همچنین می توانید رنگ کت فرزند خود را با رنگ لباس های خود ست کنید.
ترکیب ژاکت بافت به همراه شلوار کتان و یک نیم بوت جذاب بچه گانه بهترین گزینه برای روزهای زمستانی است. گرم و شیک!
اگر به استایل های کژوال علاقه دارید، پیشنهاد میکنم از تی شرت های جذاب با طرح کارتونی به همراه شلوار لی و کفش اسپرت استفاده کنید.
رنگ سفید را دست کم نگیرید. ترکیب این رنگ با یک کت جین یا شلوار جین بی نظیر خواهد بود. همچنین به راحتی می توانید آن را با لباس خود و همسرتان ست کنید.
کت تک به همراه شلوار جین و یک کمربند هم رنگ با کت، می تواند بسیار جذاب باشد. پس این نکته را هم فراموش نکنید.
اگر نوزاد پسر دارید، پیشنهاد میکنم از لباس های سرهمی به همراه یک کلاه فوتبالی بامزه استفاده کنید. ترکیب رنگ های سبز، آبی روشن یا سفید بهترین گزینه برای رنگ این لباس می باشد.
لباس های سرهمی با استفاده از یک پاپیون همرنگ یا هماهنگ، کامل خواهند شد. البته بهتر است در استفاده از اکسسوری ها شلوغ کاری نکنید. مثلا یک پاپیون یا یک کمربند هماهنگ با لباس خیلی بهتر از تعداد زیادی اکسسوری ناهماهنگ است که استایل شما را شلوغ کند.
شلوار گشاد فاق بلند و تی شرت گشاد از دیگر ترکیب های ترند این روزهاست که حسابی نظر پسربچه ها را به سوی خود جلب کرده است.

خرید آنلاین یا حضوری؟

خرید آنلاین یا حضوری؟ در خرید آنلاین شما می توانید در مدت زمان بسیار کمتری، طیف گسترده ای از لباسهای بچه گانه پسرانه را پیدا کنید و خیلی راحت بدون تحمل ترافیک و شلوغی خرید کنید. همچنین با خرید از یک تولید لباس بچه گانه معتبر، خیالتان از جنس و کیفیت آن هم راحت خواهد بود.

کلام آخر: در این مقاله به توضیح یکسری نکات درباره خرید لباس پسرانه بچه گانه پرداختیم تا به شما در انتخابتان کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد