اگر سوال یا نیاز به رانمایی دارید با شماره 0699623 0912 تماس بگیرید

صفر تا صد تولیدی لباس بچه‌گانه

صفر تا صد تولیدی لباس بچه‌گانه

این روزها با وجود شرایط اقتصادی حاکم افراد زیادی به فکر راه‌اندازی کسب و کار مستقل برای خود هستند. کسب و کاری که علاوه بر گرداندن چرخ تولید و رفع نیاز مردم درآمدی هم برای اشخاص داشته باشد. تولیدی لباس بچه‌گانه در صنعت پوشاک یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در هر کشوری به آن توجه ویژه شده و همواره تقاضا برای این محصولات در بازار وجود دارد.
اگر شما هم به عنوان یک کارآفرین دغدغه مند قصد شروع کسب و کاری در حوزه پوشاک بچه گانه دارید پیشنهاد ما به شما مطالعه‌ی ادامه مطلب تا انتها است چرا که نکات مهمی برای شروع قدرتمند و موفق بودن در این زمینه را برای شما بازگو خواهیم کرد.

تولیدی لباس بچه گانه
تولیدی لباس بچه گانه

اقدامات مهم برای شروع تولیدی لباس بچه‌گانه

تولید لباس بچه گانه را می توان جز کسب کارهای خرد دانست ولی اگر در همین کسب کار هم موفق عمل کنید تبدیل یبه یک کارخانه بزرگ میشود.سعی کنید ایده های خودتان را به واقعیت تبدیل کنید.هر اقدامی که مبینید لازم هست برای راه اندازی یک کارگاه دریغ نکنید.

حتمالاً پس اینکه اولین بارجرقه‌های شروع یک کسب و کار در ذهن‌تان روشن می‌شود به دنبال ملزومات و تمهیدات لازم برای استارت زدن کار گشته و هر نکته‌ای که بتواند به شروع طوفانی شما کمک کند را به دقت بررسی می‌کنید.
اولین اقدام مهم برای شروع کار تولیدی پوشاک بچه‌گانه تعیین هدف است. اگر هدف شما صرفا شروع یک کار جدید و داشتن درآمد از همان ابتدا ورود به این حوزه کاری است باید بگوییم که لطفاً از خیر تولید کننده شدن بگذرید. بهتر است در نگاه اول اهداف بلند مدت را مدنظر گرفته و به امید داشتن درآمد نجومی از همان ابتدا نباشید چرا که سالهای اول شروع یک کسب و کار جدید وقت آزمون و خطا، کسب تجربه و دانش کافی برای حضور در بازار و بالابردن کیفیت محصولات تولیدی است.


دومین اقدامی که باید شروع یک کار جدید انجام دهید، تحقیق میدانی و پرس‌وجو دقیق درباره این کار است. بی گدار به آب نزنید. درباره قیمت پارچه، موجودی پارچه و نخ و خرج کار در بازار تحقیق کنید. تحقیق درباره دستمزد‌ خیاط و تهیه یک کارگاه مناسب خیاطی و تولید را از قلم نیندازید.سعی کنید در پرس جو از افراد با تجربه مشورت بگیرید که در این کار سالیان دراز مشغول هستند.هر تجربه ای افراد قیمتی ندارد پس سع کنید به خوبی از آن ها استفاده کنید.

تولیدی لباس بچه گانه
تولیدی لباس بچه گانه


قدم سوم که بسیار حائز اهمیت است کسب جواز کسب از اتحادیه مربوط است فراموش نکنید در هیچ کجای دنیا کار غیرقانونی انجام دادن عاقبت خوبی ندارد.گرفتن مجوز برای گرفتن وام های کم سود و بی بهره خیلی به کار میاد.
در چهارمین قدم پس از تهیه یک مکان مناسب کار باید به دنبال خرید تجهیزاتی مانند چرخ، سردوز، اتو، دستگاه برش و …. باشید.سعی کنید مکان کارگاه از خودتون باشه که بدون دغدغه کار کنید اگر هم نشد قرار داد که میبیندید سعی کنید دراز مدت باشه که نخواهید جابه جا شوید.چون در جابه جایی هزینه جانبی جابه جایی هست و در کنار آن از بین رفتن ابزار کارگاه هم میشود.


در این مرحله می‌توان گفت شما قدم های مقدماتی و اولیه برای شروع تولیدی پوشاک بچه‌گانه را برداشته‌اید و حالا باید به دنبال نیرو متعهد و ماهر برای کار خود باشید. بنابراین جذب نیرو را با دادن آگهی‌های مناسب و تبلیغات شروع کنید.
فراموش نکنید یکی از مهم‌ترین اقدامات برای موقعیت در حوزه تولیدی لباس بچگانه داشتن خلاقیت و نوآوری در تولید است. بنابراین با گشت و گذار در بازار و سایت‌های آنلاین فروش لباس انواع پارچه‌های پرطرفدار و مدل‌های جذاب را شناسایی کرده و از آنها ایده‌ برداری کنید. تولید لباس شیک، ساده و در عین حال راحت برای کودکان باعث ترغیب والدین به خرید می‌شود.
قدم بعدی پس از ایده برداری تهیه متریال مورد نیاز برای شروع کار است. توجه کنید پوست بچه‌ها بسیار حساس است بنابراین با در نظر گرفتن سود کم در ابتدا کار سعی کنید حتما از پارچه های ضد حساسیت و باکیفیت برای تولید استفاده کنید. پارچه‌هایی با الیاف طبیعی یا دست کم ترکیبی با الیاف مصنوعی به طوری‌ که بخش‌ بیشتر پارچه را نخ پنبه تشکیل دهد مناسب‌ترین گزینه است.
در نهایت پس از انجام تمام اقدامات بالا و رسیدن به مرحله تولید نوبت انتخاب یک برند مناسب و جذاب برای تولیدی لباس، بازاریابی و فروش محصولات می‌رسد که اگر نکات بالا رعایت شده باشد بدون شک و خیلی سریع مشتریان خود را پیدا خواهید کرد.

نکات مهم هنگام شروع کار تولیدی لباس بچه‌گانه

بسیار مهم است که اطلاعات خود را مدام به روز کردن و آگاهی خود را درباره انواع مدل‌های پارچه بالا ببرید. پرطرفدارترین پارچه‌ها در حوزه پوشاک بچه‌گانه را شناسایی کنید و در صدد تهیه آن برآیید.
وجود مساحت کافی برای قرارگیری چرخ‌ها و حرکت آزادانه پرسنل تمرکز و بازدهی آنها را بیشتر می‌کند.
هنگام شروع کار تمامی جنبه‌های اقتصادی را بررسی کرده و مقداری پس‌انداز در صورت بروز مشکلات احتمالی داشته باشید. دور اندیشی از نکات کلیدی در شروع یک کسب و کار تازه است.
وقتی در حوزه تولیدی لباس بچه‌گانه فعال هستید لازم است با افراد زیادی که در این زمینه کار می‌کنند آشنا شده و باب معامله و دوستی را باز کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید.
بهتر است کارگاه و محل کسب خود را نزدیک افراد هم صنف خود احداث کنید چرا که این کار تمایل مشتری به خرید را بیشتر می‌کند و از خیلی جهات به نفع تولیدی لباس بچه‌گانه شما است.
لازم است همیشه بازار فروش، عرضه و تقاضا را زیر ذره‌بین قرار داده و راه‌های ارتباطی بسیاری برای خرید و سفارش، مانند ایجاد یک سایت معتبر برای تولیدی پوشاک کودکان داشته باشید.
مدارک لازم جهت دریافت گواهی کسب
همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این بخش از شروع یک کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که در صورت برخی مشکلات جواز کسب کمک کننده خواهد بود. با داشتن جواز کسب امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی برای گسترش کسب و کارتان فراهم شده و در صورت اینکه تصمیم به وارد کردن متریال مورد نیاز جهت تولید لباس بچه گانه را داشته باشید جواز کسب در بخش گمرک به کمک شما خواهد آمد. ‌
به‌ علاوه داشتن این جواز به اطمینان و اعتماد مشتری برای خرید از شما می‌افزاید. اما در ادامه مدارک مهم برای گرفتن این مجوز را برای شما بیان می‌کنیم.
داشتن سند مالکیت به نام فرد متقاضی
داشتن اجاره نامه رسمی به نام فرد متقاضی
داشتن اجاره نامه یا اخذ تعهد محضری به نام فرد متقاضی
داشتن مبایعه نامه به نام فرد متقاضی
ارائه حکم قطعی دادگاه به جهت الزام به تنظیم سند اجاره
ارائه رسید پرداخت اجاره بهای دارای اعتبار
ارائه قرارداد اجاره محل کسب با ادارات یا سازمان‌های دولتی و…. جهت دریافت جواز کسب
ارائه یک مدرک برای آقایان جهت اعلام وضعیت نظام وظیفه مانند: کارت پایان خدمت، کارت معافیت، گواهی اشتغال تحصیلی (معافیت تحصیلی)، گواهی معتبر مبنی بر داشتن معافیت پزشکی از حوزه نظام وظیفه (معافیت پزشکی)، دفترچه اعزام به خدمت (همراه با مهر بدون غیبت)

تولیدی لباس بچه گانه
تولیدی لباس بچه گانه

انواع پوشاک بچه‌گانه و کاربرد آنها

بچه‌ها این دلبندان ناز و گوگولی دارای متنوع‌ترین طیف پوشاک هستند. از انواع بلوز و شلوار گرفته تا شومیز و کت و سرهمی‌های شیک، هر کدام طرفداران خاص خود را در بازار دارد. مهمترین نکته در تولیدی پوشاک بچه‌گانه داشتن جنس پارچه درجه یک،‌ نظارت نهایی بر نوع و کیفیت دوخت و خلاقیت بالا در طراحی مدل‌های جدید است. در ادامه به بررسی اجمالی انواع پوشاک کودک می‌پردازیم.
تیشرت و شلوار
یکی از پر فروش‌ترین محصولات در حوزه تولیدی لباس کودکان تیشرت و شلوار های ست با رنگ‌بندی شاد و جذاب هستند. این مدل لباس‌ها به جهت سهولت استفاده و قیمت مناسبی که دارند همیشه تقاضا برای خرید در بازار داشته و در صورتی که بتوانید طراحی جدیدی داشته باشید، کار پر فروشی خواهد بود.
بلوز و شلوار
با شروع نیمه دوم سال تقاضا برای خرید بلوز و شلوار در بازار پوشاک کودکانه زیاد می‌شود. بلوز شلوار ارزان بچه‌گانه با رنگ‌بندی متنوع و پارچه‌های نسبتا ضخیم برای فصول پاییز و زمستان به‌شدت پرطرفدار و کاربردی است. پارچه‌های حوله‌ای و تو کرک دار بهترین انتخاب برای این نوع محصول هستند.در نظر داشته باشید که بلوز شلوارهایی که قرار است تولید شود از لحاظ جنس کیفیت لازم برای فصل زمستان را داشته باشد.


انواع شلوارها
صنعت پوشاک در سال‌های اخیر با تحول بسیاری روبرو بوده است و یکی از آنها تولید مدل‌های متنوع شلوار است. از شلوارهای پر فروش در دنیای لباس بچگانه می‌توان به اسلش، بگ، پیش‌بند دار، انواع لگ و شلوار جین اشاره کرد.
شلوار اسلش بچه‌گانه به جهت داشتن کش در قسمت مچ پا برای کودکانی که فعالیت بالایی در بیرون از منزل دارند مناسب است. چرا که از ورود انواع حشرات ریز و گردوغبار به بدن و ایجاد احساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. به علاوه این شلوارها برای زمستان و روزهای سرد سال باعث گرم‌تر ماندن مچ پا می‌شوند.
شلوار بگ جزو شلوارهای ترند تابستانی بوده که با طراحی گشاد و آزادی که دارد حرکت را برای کودکان راحت کرده و پوشیدن آن برای بچه‌ها سخت نیست. انواع شلوار پیش‌بند دار باکیفیت مناسب کودکان نوپا و کوچک است که با پوشاندن پهلو و سینه بچه‌ آنها را در هوای سرد از سرماخوردگی دور نگه می‌دارد و در کنار این باعث زیباتر شدن استایل کودکان می‌شود.
لگ نیز برای دختر بچه‌هایی که از پوشیدن شلوار های جین و کتان اجتناب می‌کنند بسیار مناسب است و طراحی راحت و ساده آن قابلیت ست شدن با انواع بلوز، شومیز و تاپ را دارد. در این میان اما شلوار جین باکیفیت به جهت داشتن عمر طولانی و دوام بالا در برابر شستشو و پوشیدن زیاد یکی از محصولات پرطرفدار در حوزه پوشاک کودک است.
سرهمی و رامپر
سرهمی جزو لباس‌هایی است که مختص کودکان تولید شده و بسیار کاربردی است. سرهمی به جهت سهولت در استفاده و جذابیت بصری بالایی که برای تیپ کودک می‌سازد انتخاب بسیاری از والدین برای خرید است. بنابراین با تولید سرهمی های شیک و جذاب برای بیشتر رده‌های سنی کودکان یک کسب و کار پر رونق تشکیل دهید. سرهمی های حوله‌ای مختص روزهای سرد سال و رامپرهای نخی و خنک برای فصل تابستان اولویت خرید والدین هستند.
انواع کت و پیراهن
پوشیدن کت یک استایل نسبتا مجلسی را برای کودکان می‌سازد. انتخاب بیشتر پسربچه‌ها برای مناسبت‌های مهم یک کت جذاب و انتخاب دختران پیراهن‌ شیک و پرنسسی است .بنابراین با وجود اینکه ممکن است این کت با پیراهن شیک فانتزی طرفداران بسیاری نداشته باشد تولید چند نمونه زیبا و باکیفیت این این دو مدل با پارچه های کرپ و کتان می‌تواند موجب فروش بیشتر شما در اعیاد گوناگون شود. با عبور از اعیاد در صورتی که فروش مطابق میل شما پیش نرفت می‌توانید با یک فروش ویژه تولیدی لباس بچه‌گانه حراجی راه انداخته و آنها را به قیمت مناسب‌تری به فروش برسانید.

در طراحی و دوخت لباس بچه‌گانه چه مواردی رعایت شود؟

سعی کنید با نظارت به کیفیت کار نهایی امکان خطا را پایین آورده و محصول سالم و بدون ایراد را وارد بازار کنید‌. هرچند کیفیت حرف اول را می‌زند تعیین یک قیمت منصفانه به روی کالا می‌تواند شما را به گزینه‌ای برای خرید پوشاک بچه‌گانه تبدیل کرده و تولیدی لباس بچه‌گانه‌ای که راه‌اندازی کرده‌اید مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.
همیشه از متد استاندارد الگو و برش استفاده کنید تا سایزبندی لباس کودک دقیق بوده و نارضایتی‌ مشتریان را در پی نداشته باشد. بهترین پارچه برای کودکان پارچه‌هایی است که دوام بالایی داشته و با شستشوی مداوم تغییر رنگ و حالت ندهد چرا که لباس کودک جزو محصولاتی است که مدام در معرض کثیف شدن قرار دارد.
فراموش نکنید بسیاری از مشتریان عمده و تک شما به‌دنبال خرید لباس ارزان باکیفیت هستند بنابراین جهت فروش و تبلیغات بیشتر و همچنین سود بهتر پیشنهاد می‌شود در آخر هر فصل در تولیدی لباس بچه‌گانه حراجی‌ برگزار کرده و مشتریان جدید جذب کنید.
در ضمن فراموش نکنید تولید انواع اکسسوری مانند کلاه، کیف و کمربند در کنار لباس بچه‌گانه می‌تواند استقبال قابل توجهی داشته و میزان فروش‌تان را بالا ببرد. داشتن یک مرجع آنلاین فروش و کارشناسانی که پاسخگوی مشتریان باشند و همچنین تبلیغات اصولی می‌تواند به رشد تولیدی لباس بچه‌گانه شما کمک شایانی بکند.
در صورتی که به‌عنوان خریدار مطالب قوق را مطالعه می‌کنید باید بدانید خرید از یک تولید لباس کودکانه معتبر و فعال نیز می‌تواند نوعی سرمایه گذاری برای شما باشد و اگر به‌دنبال یک تولیدکننده منصف و باکیفیت هستید تولیدی لباس کودکانه پایتخت گزینه‌ای مطمئن و به‌شدت فوق العاده در حوزه پوشاک کودکان است. درکنار این که در طراحی و دوخت باید دقت کنید حتما سعی کنید از دانش روز دنیا استفاده کنید.

در دنیا جدید و به روز پوشاک نرم افزارها و دستگاهایی روانه بازار شده است که برای بالا بردن کیفیت محصولات استفاده میشود.یکی از این ابزارها که باعث بالا بردن کیفیت در طراحی و دوخت میباشد نرم افزار جمینی هست.نرم افزار جمینی یک نرم افزار قوی برای طراحی و الگو کشیدن است.کارایی این نرم افزار به شدت کیفیت کار رو بالامیره به طوری که شما اگر بخواهید الگویی را طراحی دیگر نیاز به کاغذ مقوا نیست و به راحتی میتوانید با این نرم افزار و بدون درصد خطا الگوی خود رو را طراحی کنید.

قسمت جالب این برنامه زمانی مشخص میشود که شما می خواهید چیدمان انجام بدید که به صورت هوش مصوعی که داره و به صورت خودکار و با اندازهایی که شما برای نرم افزار میدید طول و عرض پارچه با کم ترین درصد پرتی پارچه برای شما چیدمان انجام میدهد که فوق العاده در قیمت نهایی کار شما تاثیر بسزایی دارد.

تولیدی لباس بچه گانه در اینستاگرام
تولیدی لباس بچه گانه پایتخت

هر کسب و کاری در ابتدا راه‌اندازی مشقت‌های خاص خود را دارد، باور کنید در هیچ بخش تاریخ ثبت نشده است که برای کسی بدون تلاش و همت گونی گونی پول آورده باشند. بنابراین اگر عزم راسخ برای شروع یک کسب و کار را دارید از همکاران ما در تولیدی لباس بچه‌گانه پایتخت مشورت گرفته و در صورت تمایل جهت خرید از تولیدی لباس بچه گانه، تیم ما با ارائه‌ی متنوع‌ترین مدل‌های لباس کودک با قیمت مناسب و متریال مرغوب به شما سروران گرامی در امر خرید کمک خواهد کرد.
اگر به طور اصولی و قانونی شروع به کار کنید شاید در ماه‌های اول و حتی سال اول تولید شود چندانی نداشته باشید اما کم کم و به مرور زمان شناخته خواهید شد و با بازاریابی صحیح به یک قطب پوشاک بچه‌گانه تبدیل می‌شوید

تولیدی لباس بچه گانه سود دهی هم دارد؟

ببینید برای هر شغلی چه تولیدی لباس بچه گانه یا هر شغل دیگری مهم سود دهی و پیشرفت اون کار هست.اگر شما در هر کار دست به تولید بزنید ریسک کرده اید و باید با این واقعیت کنار آمد که تولید یک ریسک خیلی بزرگی هست.چرا میگیم ریسک است؟ببینید در شرایط فعلی که بازار خیلی ثباتی ندارد و قیمت ها در حال تغییر هستن تولید یعنی ضرر کردن به این علت که شما برای فرض مثال جنسی را با مواد اولیه گرون تولید میکنید و آماده فروش میشود ولی وقتی می خواهید این جنس را به فروش برسانید قیمتها ارزان شده و شما ناچار هستید برای این که در رقابت بمانید محصول را ارزاتر بفروشید و ضرر کنید

مورد بعدی این است که شما کالای را تولید میکنید و وقتی به فروش آن میرسد دوباره کالا گران میشود یه نکته بگیم این جا خیلی از دوستان فکر میکنند اگر کالای گران میشود اون ها سود بیشتری کردن ولی این ذهنیت و تفکر کاملا اشتباه است دوستان گران شدن اجناس در مقابل ضرر تولیدی هست هرچند شما از قبل جنسی را تولید کرده اید به نکته دقت داشته باشید چون توانایی خرید میاد پایین مخصوصا در حوزه پوشاک که دیگر قدرت خرید نیست و درنهایتا شما وقتی نتوانی محصولی رو بفروشی و خوب جنس ها می مانند و شما باید کارگاه رو جمع کنید.

حالا آیا واقعا تولیدی لباس بچه گانه سود دهی دارد؟؟؟!!!بله دارد شاید یکی از پر سود ترین شغلها باشد و با این شرط که با تصمیمات درست پیش بره تولیدی و تجربه هم باشد. منظور از تصمیمات درست چیست؟منظور این که شما بتوانید مواد اولیه مرغوب رو تهیه کنید یعنی پارچه درجه یک نخ خرج کار و حتی چرخهای تولیدی و هزاران موارد دیگر که باید درست انتخاب شود.در شرط بعدی انتخاب یک مدل و یا طراحی یک مدل هست که طبق نیاز روز باشد و ببینید چه مدل های بورس هستن و فروش بیشتری دارند.

اگر یک تولیدی روی یک اصول و نظم خاصی باشد قطعا و به طور یقین موفقیت اش 100 درصدی هست.سعی کنید وقتی یک تولیدی را می خواهید راه اندازی کنید تمامی نکات و جوانب را بسجنید و ببنید در چه شرایطی هستید و آیا واقعا توانایی راه اندازی یک کارگاه رو دارید آیا واقعا میتوانید این تولیدی رو مدیریت کنید تا به سود دهی برسد؟

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد